Contact

x

Office Automation

Overleggen, documenten delen, samenwerken, kennis vinden en delen … het gebeurt steeds vaker in de cloud. Altijd en overal werken op elk device is voor de meeste bedrijven de nieuwe realiteit.

Altijd en overal werken is de nieuwe realiteit

Deze nieuwe realiteit vraagt om heldere keuzes. Want voor u het weet, werken uw mensen met een lappendeken aan oplossingen. Verhoog de productiviteit van kenniswerkers met behulp van Office Automation.

Office Automation

Overleggen, documenten creëren, documenten delen, online vergaderen, projecten beheren – voor al deze dagelijkse taken zijn praktische apps en slimme systemen beschikbaar, die medewerkers met één klik aanschaffen en in gebruik nemen. Dat gemak heeft een keerzijde. Omdat deze oplossingen niet met elkaar praten en ook niet altijd voor de hele organisatie beschikbaar zijn, wordt samenwerken een uitdaging. Bovendien is onduidelijk wie toegang heeft tot welke data. Maak kennis met Microsoft SharePoint en Microsoft Office 365.

Werk samen binnen één moderne werkomgeving

Moderne organisaties gebruiken een geïntegreerde set oplossingen die naadloos met elkaar samenwerken. Tools voor al uw kenniswerk, of u nu teksten schrijft of spreadsheets opstelt. Of u nu documenten wilt delen of agenda’s moet beheren. Helemaal praktisch wordt het wanneer collega’s binnen deze werkomgeving elkaar gemakkelijk toegang kunnen geven tot data en documenten. Op die manier ontstaat een omgeving waar processen en data probleemloos kunnen stromen en samenwerken bijna als vanzelf gaat.

Als u dat virtuele kantoor ook koppelt met uw bedrijfssystemen, wordt het nog eenvoudiger om informatie op een intelligente manier binnen de juiste context te plaatsen. Daardoor kunt u, bijvoorbeeld, standaard bepaalde KPI’s, nieuws of andere gegevens in de digitale werkplek van uw collega’s tonen of gemakkelijk bepaalde data uit uw systemen in uw spreadsheets terug laten komen.

Bepaal hoe u wilt werken

Werkt u met meerdere, losse oplossingen en wilt u zich verdiepen in de mogelijkheden van een geïntegreerde kantooromgeving in de cloud? Bekijk dan eerst hoe uw documentstromen en dagelijkse werkprocessen verlopen. Bepaal ook welke informatie en welke oplossingen uw medewerkers nodig hebben om aangenaam en efficiënt te kunnen werken.

Dat vraagt om een aantal heldere keuzes. Wij helpen u graag om die keuzes te maken. Sterker nog, wij maken kiezen uiterst gemakkelijk. De voorbije jaren hebben wij veel kennis en ervaring opgebouwd rond Office365, het krachtige en allesomvattende platform van Microsoft voor de moderne werkplek.
 

Microsoft Office 365

Office 365 biedt flexibele, gebruiksvriendelijke en betrouwbare applicaties voor kennisdeling en samenwerking. Daarbij maakt het niet uit of u online of offline werkt. En het maakt niet uit of u liever uw computer, tablet of telefoon gebruikt.

Microsoft SharePoint

Welkom bij de nieuwe manier van samenwerken. Met SharePoint maakt u kennis met innovatieve manieren om uw werk te delen en met anderen samen te werken, om uw projecten en teams te ordenen en om mensen en gegevens te zoeken.

Desktop-as-a-Service (DaaS): hoe het werken leuker maakt

Blog - October 1 2018, Ron Janssen, 3 min leestijd

Technologie brengt ons ver. Zó ver, dat we er inmiddels van uitgaan dat we altijd en overal soepel aan de slag kunnen. We verwachten dezelfde User Experience, waar we ook aan het werk zijn.

Wat is de toegevoegde waarde van Advanced Forms?

Video

Bedrijven helpen op het gebied van output management; Dat was wat de directeur van Quadira, voor ogen had. In deze video vertelt hij over de samenwerking met Ctac.

Ontbijtsessie: Business Productivity

Event - 27 september 2019 | Ctac NL, Meerendonkweg 11

Geef uw werkdag een kickstart met een goed ontbijt en een gezonde dosis inspiratie. Tijdens de Brains & Breakfast sessies krijgt u een frisse kijk op de relevante trends en ontwikkelingen in uw markt.