Stay Connected
Stay Connected. Dan heb je als retailer, wholesaler en producent goud in handen: data waarmee je jouw klant persoonlijk kan benaderen in iedere stap van de customer journey. Want hoe meer je weet over hem en haar, hoe beter je ze van dienst kunt zijn. Het resultaat? Betere service doordat je klanten proactief kunt bedienen.
Realtime sturen op data?
Connected? Dat betekent dat je continu in verbinding staat met je klant (devices) en op veel manieren grote hoeveelheden data verzamelt en omzet in toepasbare inzichten. Daarvoor heb je niet alleen slimme platforms, maar ook slimme mensen nodig: data analisten die verbanden leggen.
Analisten die een dataselectie aan de poort doorvoeren, van zowel interne als externe (big) data. Omdat ze inzien welke gegevens voor jouw organisatie waarde hebben. En weten met welke tools je die kan vertalen naar jouw businessprocessen.
Met inzichten uit data-analyse, kan je de klantervaring tijdens de volledige customer journey optimaliseren. Bijvoorbeeld door te personaliseren, producten te customizen, klantgedrag te voorspellen en proactief service te verlenen. Bijvoorbeeld als een product onderhoud nodig heeft.
De voordelen? Je kunt nu onder andere gericht gebruiks- of onderhoudstips geven en realtime inspelen op het customer sentiment.