Contact

x

E-commerce, CMS en Online Marketing

Uw klanten en prospects verwachten een gepersonaliseerde en uniforme ervaring. Wees uw concurrentie een stap voor met E-commerce, CMS en Online Marketing platformen.

Maak van elke klant een fan

Uw (toekomstige) klanten verwachten meer. Meer aanbiedingen. Specifiek op hen afgestemd, met een hogere relevantie en consistent over alle kanalen heen. Ook bepalen klanten steeds vaker waar en wanneer zij aankopen doen. Is uw klant niet direct tevreden? Dan is de overstap naar de concurrent zo gemaakt.

E-commerce oplossingen

Hoe kunt u klanten aan uw organisatie binden? Customer engagement speelt daarin een belangrijke rol. Betrokken klanten worden trouwe klanten. Die klantloyaliteit kunt u realiseren door de juiste e-commerce oplossingen in te zetten.

Vier ontwikkelingen op het gebied van customer engagement

Er zijn vier ontwikkelingen die een grote invloed hebben op customer engagement. Dat zijn de digitale transformatie en de evolutie naar direct to consumer, always connected en de klant bepaalt in plaats van het product centraal. Deze vier ontwikkelingen vereisen dat uw bedrijf volledig kan vertrouwen op een goede, betrouwbare IT-infrastructuur. Business & IT alignment zorgt ervoor dat u uw bedrijfswensen snel, eenvoudig en kostenbewust vertaalt in passende oplossingen. Denk aan een nieuwe applicatie, systeemintegratie, gegevenssynchronisatie of meer functionaliteiten om klantdata te analyseren.

Eenduidig klantbeeld

Met behulp van e-commerce oplossingen beschikt u over een eenduidig klantbeeld en krijgt u opnieuw de volledige controle. Tot in de voorraad en de supplychain. U krijgt toegang tot één centraal platform, waar u alle informatie over prijzen, logistiek en verkopen realtime kunt analyseren.

Zet de eerste stap

Wilt u aan de slag met e-commerce? Dan brengen we eerst samen met u de customer journey in kaart. Want alleen als u uw klant echt kent, weet u wat hem beweegt. Vervolgens bepalen we welke oplossingen u nodig heeft om dit te realiseren.

Kentico

De verfijning van een geïntegreerde eCommerce-oplossing, zonder de kopzorgen en kosten die daar normaal bij komen kijken. Kentico biedt een uitgebreide CMS, online-marketing faciliteiten en is perfect voor content gedreven websites.

SAP Marketing Cloud

Analyseer iedere klant en prospect vanuit alle kanalen om elk contactmoment te identificeren. Zoals voorgaande aankopen, impliciete aankoopsignalen die zijn waargenomen tijdens recente surfsessies, of uitingen die op social media zijn gedaan.

Whitepaper: Verrassen in de klantinteractie

Het hoe en waarom van Customer Engagement in Retail, Wholesale en Manufacturing.

Download whitepaper

Design Thinking: aan de slag met de ultieme Customer Journey

Blog - November 19 2018, Frank Koppen, 5 min leestijd

Wil je als bedrijf relevant zijn voor consumenten, dan moet je redeneren vanuit de behoefte van de klant. Hoe kan Design Thinking bijdragen aan het realiseren van de ultieme Customer Journey?

Je klant verwacht een persoonlijke benadering

Video

Ken jij jouw klant door en door? Weet je wat haar lievelingskleur is en zijn favoriete hobby? Met een persoonlijke benadering kan je klanten voor je winnen en aan je binden.