CRM oplossingen
Doordat al uw medewerkers accurate gegevens hebben kunt u de klant beter bedienen. U kunt hiermee het klantcontact en de klanttevredenheid verbeteren. En dat is essentieel voor het opzetten van duurzame relaties.
Stel uw klanten centraal
Customer Relationship Management (CRM) is een bedrijfsstrategie die de relatie met uw klanten centraal stelt. U wilt uw klanten altijd persoonlijk en met relevante informatie benaderen. Daarom moet de volledige contactgeschiedenis met uw klanten direct toegankelijk zijn voor alle medewerkers. Informatie uit bedrijfsbezoeken, telefoongesprekken, e-mails en presentaties moet voor iedereen beschikbaar zijn.
Met oplossingen voor customer engagement en commerce krijgt uw marketing- en salesteam meer inzicht in de volledige pijplijn. Leads opvolgen en deals sluiten wordt zo een stuk gemakkelijker. Ook uw serviceteam werkt veel efficiënter en klantgerichter. Daarnaast zorgt u voor een snellere afhandeling van processen binnen uw organisatie. Klanttevredenheid en -loyaliteit nemen toe, waardoor uw bedrijf winstgevender wordt.