Data kán enorm waardevol zijn voor je organisatie. Mits je die data goed weet om te zetten in analyses en inzichten. Het liefst op zo’n manier dat heel je organisatie ermee aan de slag kan. Maar dat kan nog best uitdagend zijn. Ontdek drie uitdagingen die vaak voorkomen bij het ontgrendelen van de waarde in je data. En waarom een business data fabric dé oplossing kan zijn.
Klantinteracties, verkoopcijfers, marketingcampagneresultaten en voorraadgegevens – allemaal bedrijfsdata die aanzienlijke waarde voor je organisatie kunnen vertegenwoordigen. Met de inzichten die je uit deze data haalt, kun je weloverwogen beslissingen nemen die een positieve impact hebben op de prestaties van je organisatie. Deze basisbegrippen hoef je niet meer uit te leggen. Maar toch worstelen sommige organisaties nog steeds met het ontsluiten van de waarde in hun data. Waarom is dat zo?
Om de waarde van je bedrijfsdata te realiseren, moet je zowel eenvoudige als beheerste toegang tot deze gegevens hebben. En dat is gemakkelijker gezegd dan gedaan. Hier zijn drie veelvoorkomende uitdagingen die organisaties tegenkomen bij het toegankelijk maken van hun data.